Název oblíbené služby Moje firma byl přejmenován na Firemní profil Google
Pokud podnikáte, je pro Vás firemní profil na Google téměř nutností. Google přejmenoval svoji službu Moje firma na Firemní profil Google, ale veškeré výhody této neplacené služby zůstaly zachovány.
Firemní zápis a profil ve službě Moje firma již léta pomáhal i kamenným prodejnám a pobočkám – nejen firmám vlastnícím webové stránky nebo e-shop a podnikajícím na internetu.
Součástí zápisu ve službě Moje firma byl a zůstává totiž detailní popis firmy, včetně kontaktů, akčních nabídek, příběhů, otevírací doby a v neposlední řadě i zápis v nejpoužívanějších mapách.
Díky službě Moje firma (nyní Firemní profil Google) tak můžou zákaznici v mapě najít vaše sídlo, pobočku, či prodejnu a zadat si pohodlně trasu do navigaci až k Vám. Tato služba je velmi rozšířená a nadále je velmi vyvíjena a rozšiřována.
Zápis v mapách ale není zdaleka vše a jeden z hlavních taháků této služby jsou i uživatelské recenze!
Ukázka administrace profilu a recenzí ve službě Firemní profil Google (dříve Moje firma Google).
Největší výhody služby Moje firma a Firemní profil Google z pohledu podnikatelů
Největším benefitem firemního zápisu ve službě Moje firma a Firemní profil Google je stále kromě zobrazení kontaktu v Google maps i možnost hodnocení firmy a psaní recenzí od zákazníků. Recenze hrají velmi významnou roli z pohledu zákazníků při rozhodování o nákupu produktu i služby.
Pokud si se svým profilem ve službě Firemní profil Google (dříve Moje firma Google) nevíte rady, neváhejte se na nás obrátit, poskytujeme konzultaci zdarma.
Chcete se dozvědět více informací? Kontaktujte nás, poskytujeme konzultace zdarma!
Mohlo by Vás také zajímat